Το πρόγραμμα στοχεύει στην ενδυνάμωση επαγγελματιών στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, δίνοντας έμφαση στην αποτελεσματική επικοινωνία, τη συνεργασία και την ηγεσία. Μέσα από στοχευμένη εκπαίδευση και πρακτικές εφαρμογές, το πρόγραμμα βοηθά τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης, να αναπτύξουν ηγετικές δεξιότητες και να συμβάλλουν θετικά στη δυναμική της ομάδας, με τελικό στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών.
Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να εφαρμόζουν αποτελεσματικές στρατηγικές επικοινωνίας με αυτοπεποίθηση, να κατανοούν και να ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών, και να χειρίζονται δύσκολες καταστάσεις με ενσυναίσθηση και επαγγελματισμό. Επιπλέον, θα αποκτήσουν δεξιότητες διαπραγμάτευσης, θα γνωρίσουν τα βασικά βήματα για την καλλιέργεια πελατοκεντρικής κουλτούρας, και θα εξοικειωθούν με διαφορετικά στυλ ηγεσίας, ώστε να μπορούν να εμπνέουν και να κινητοποιούν την ομάδα τους προς την αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών.
Το πρόγραμμα είναι συμμετοχικό και διαδραστικό. Περιλαμβάνει συζήτηση και προαγωγή της ενεργής συμμετοχής των καταρτιζομένων. Περιλαμβάνει, επίσης, εργασία σε ομάδες για να δημιουργηθεί θετικό κλίμα και για να ανταλλάξουν απόψεις, γνώσεις και εμπειρίες σε διάφορα θέματα. Παράλληλα, περιλαμβάνει καταιγισμό ιδεών, βιντεοπροβολή και μελέτη περιπτώσεων για τη διαχείριση δύσκολων περιπτώσεων και αντιμετώπιση συγκρούσεων. Επίσης, για να αφομοιωθούν καλύτερα οι έννοιες και δεξιότητες που διδάσκονται, το πρόγραμμα περιλαμβάνει υπόδυση ρόλων.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος και την επιτυχή συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις, οι συμμετέχοντες θα λάβουν Πιστοποιητικό Παρακολούθησης, στο οποίο θα αναγράφεται ότι το πρόγραμμα έχει εγκριθεί από την ΑνΑΔ.
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:
Ημερομηνίες: Σεπτέμβριος 24 & 26
Ώρες: 09:00- 17:00