Αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών – Customer service excellence

Ημερομηνία Έναρξης: 24 Σεπτεμβρίου 2025
Διάρκεια: 14 ώρες
Επιχορήγηση ΑνΑΔ: Μερική

Αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών – Customer service excellence

Το πρόγραμμα στοχεύει στην ενδυνάμωση επαγγελματιών στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, δίνοντας έμφαση στην αποτελεσματική επικοινωνία, τη συνεργασία και την ηγεσία. Μέσα από στοχευμένη εκπαίδευση και πρακτικές εφαρμογές, το πρόγραμμα βοηθά τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης, να αναπτύξουν ηγετικές δεξιότητες και να συμβάλλουν θετικά στη δυναμική της ομάδας, με τελικό στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών.

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να εφαρμόζουν αποτελεσματικές στρατηγικές επικοινωνίας με αυτοπεποίθηση, να κατανοούν και να ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών, και να χειρίζονται δύσκολες καταστάσεις με ενσυναίσθηση και επαγγελματισμό. Επιπλέον, θα αποκτήσουν δεξιότητες διαπραγμάτευσης, θα γνωρίσουν τα βασικά βήματα για την καλλιέργεια πελατοκεντρικής κουλτούρας, και θα εξοικειωθούν με διαφορετικά στυλ ηγεσίας, ώστε να μπορούν να εμπνέουν και να κινητοποιούν την ομάδα τους προς την αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών.

Θέματα που θα καλυφθούν

Δήλωση συμμετοχής

Scroll to top
Terramedia Interactive Ltd